NOUZOVÝ STAV

Vážení zákazníci,

připravili jsme pro Vás soubor Vašich nejčastějších dotazů a odpovědí na ně do tohoto článku (tzv. FAQ):

Kdy dostanu svou objednávku?

Je možné, že máte svou objednávku u nás rozpracovanou již delší dobu. Průměrně 70% objednávek odbavujeme do 2. pracovního dne od objednání, ale zbylých 30% jsou objednávky, u kterých si zákazníci volí zboží, které je uvedeno na našem eshopu jako "Není skladem" nebo máme od dodavatele k dipozici informaci, že zboží je skladem a takto zboží zobrazujeme také my, ale v době objednání je již zboží vyprodáno u dodavatele a my nejsme schopni ani v rámci svých skladových zásob ani dodavatelsky zboží zajistit. Snažíme se vyhovět všem požadavkům, ale někdy není možné získat požadované zboží ani např. do 10-14 dnů. Ale buďte si jistí, že celý náš tým na Vaší objednávce průběžně pracuje. Žádná objednávka u nás nezůstane nevyřízena. Pokud chcete být informováni o průběžném stavu zrovna té vaší, neváhejte nás kontaktovat.

Jsou nějaké omezení v rámci "Nouzového stavu"?

Omezením jsou pro nás zejména prodloužené dodavatelské lhůty. Řada výrobků, které běžně míváme skladem nebo jsou dostupné do 1-2 dnů jsou nyní např. na území ČR zcela nedostupné a čeká se na ně 2-3 týdny někdy i déle. Seznam budeme průběžně aktualizovat, ale jedná se zejména o tento typ zboží:

- KOLOIDNÍ STŘÍBRO - dostupnost v řádech týdnů, žádní výrobci na území ČR, ale také v Evropě nestíhají vyrábět a nemáme tak prakticky žádné výrobky skladem;

- Žitná mouka - obtížně dostupné zboží, neustále pracujeme na tom, abychom zajistili skladovou dostupnost, ale dodací lhůty jsou velmi dlouhé;

- Žitný kvásek + aktivní droždí - zásoby jsou, ale v rámci objemů, jaké se nyní distribuují vysychají velmi rychle a pak se na zboží opět velmi dlouho čeká;

- Desinfekční gely a čistící prostředky - obdobná situace jako u Koloidního stříbra. Snažíme se zajistit stále další a další alternativní dodavatele pro dostupnost zboží.

- Některé typy luštěnin, obilovin a těstovin - situace se lepší každým dnem, ale vývoj na zahraničních trzích ukáže, zda budou opět dostupné všechny vaše oblíbené druhy. Nyní se tak může stát, že právě ten Vámi objednaný bude stát v kamionu na hranicích za ČR a my ho již budeme netrpělivě několik dnů očekávat spolu s Vámi.

Nikdo se mi po objednání neozval!

Pokud je Vaše objednávka déle než týden ve stavu "Vyřizuje se" postupně se s Vámi snažíme spojit buď telefonicky nebo emailem, abychom si s Vámi potvrdili další postup, protože obvykle je ve Vaší objednávce zboží, na které se nyní musí déle čekat. S ohledem na současný extrémní stav, kdy objem objednávek a typ zboží výrazně překračuje běžný stav se doba může prodloužit. Děkujeme za pochopení. 

Kdy mi přijdou peníze za zrušenou objednávku?

Peníze zpět prostřednictvím GoPay nebo bankovním převodem obvykle zasíláme do 5 pracovních dnů od stornování objednávky. 

Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. ZDE naleznete více informací.